Teacher: Cad é an t-ainm atá ar do chol ceathrar?
1. Say that your cousin is called Liam.
Teacher: An bhfuil a shúile glas?
2. Say that his eyes are not green, they are blue.
Teacher: Déan cur síos ar do chol ceathrar?
3. Say that he is quite tall and he is strong.
Teacher: An bhfuil tú níos óige nó níos sine ná é?
4. Say that you are older than your cousin.
Teacher: Cá mhéad atá ina theaghlach?
5. Say that there are three in his family, his parents and himself included.
1. Liam an t-ainm atá ar mo chol ceathrar. – My cousin is called Liam.
2. Níl a shúile glas, tá a shúile gorm. - His eyes are not green, they are blue.
3. Tá sé measartha ard agus tá sé láidir. – He is quite tall and he is strong.
4. Tá mé níos sine ná mo chol ceathrair. – I am older than my cousin.
5. Tá triúr ina theaghlach, a thuismitheoirí agus é féin san áireamh. – There are three in his family, his parents and himself included.