BBC Home

Explore the BBC

Browse: Football

294 comments

user rating: 4 star

Monday's gossip column

comment on the article
Robinho (L) is a target for Chelsea, while Berbatov has been linked with Mancheser United all summer

The time for talking is finally over - it's all about action now.

The summer transfer window will be slammed shut at midnight tonight and will remain firmly closed (apart from the odd emergency loan deal) for the next three months.

There is an endless list of rumours and speculation flying around, and two of the biggest transfer stories of the summer will be finalised one way or the other today.

So, whether you're camped outside Manchester United's Carrington training ground awaiting the arrival of Dimitar Berbatov or down in Surrey keeping your eye out for Robinho, get involved and let us know who you spot lurking outside your club today.

Latest 10 comments

Read members' comments or add your own

posted Sep 1, 2008

Two of my closest friends are attentdants at Liverpool, they said they saw Joe Cole arrive at Anfield at about 4, and left just after half past five, nothing seems to have materialised.....interesting.

add comment | complain about this comment

posted Sep 1, 2008

Hmm in the original article it says:

Will Berbatov go to Man Utd?
Will Robinho go to Chelsea?

And it seems they are both close to joining for CITY! LOL

add comment | complain about this comment

posted Sep 1, 2008

Manchester City have hijacked my browser.

I guess that's OK though as they have bought my computer.

add comment | complain about this comment

posted Sep 1, 2008

wtf is goin on?...berbatov then robinho to man city? a wha dis

add comment | complain about this comment

comment by fraise (U6086062)

posted Sep 1, 2008

Robinho. Man City. laughlaughlaughlaugh

add comment | complain about this comment

posted Sep 2, 2008

Oh no its a yesterdays undercrackers day.

Some crazy stuff happened yesterday. Can people look at this and tell me which one you would rather have:
Robinho: proven goalscorer in the CL and internationally with Brazil, aged 24 30-something million.
Berbatov, sulky proven goalscorer in the Premier League, internationally with Bulgaria and in the Tastes like Dishwater lager cup, nearly 28, 30-something million?

I think in about 1 month (after Ramadan) there is going to be a move to takeover Liverpool either from Qatar or Dubai. Gonna get pretty interesting with this kind of money being thrown around.

add comment | complain about this comment

posted Sep 2, 2008

Damn it, now the transfer window is closed, where are we going to all chat? lol

Still can't belive Man Citeh yest, tho i am still a bit disappointed there wasn't to many other big Transfers. Whos this guy everton have signed?! never heard of him lol

add comment | complain about this comment

posted Sep 2, 2008

http://www.youtube.com/watch?v=wdazz6GuAeM

Mike Ashley downing a pint. Pretty good performance by the owner if you ask me. Its quite funny as the words 'Newcastle sub' come up just as he finishes it. Anyone know if Robinho is on the fantasy league list yet? I think he will probably cost about half my team. There should still be rumours and gossip page even tho the transfer window is closed. I refreshed pages on here so much last night I actually dreamed about tranfers...scary stuff.

add comment | complain about this comment

posted Sep 2, 2008

yeah i was busy refreshing too, Unfortunately i can't get on the Fantasy Prem League thing at work, sure he will be on very soon if he's not already. How much you think he will be, i reckon 11.5/12 mill. He's still a bit of a gamble as he may take a while to adjust. Can't wait to see him against chelsea tho

add comment | complain about this comment

posted Sep 2, 2008

todays thread now open so this one can bite the dust.

add comment | complain about this comment

Comment on this article

Sorry, you can only contribute to 606 during opening hours. These are 0900-2300 UK time, seven days a week, but may vary to accommodate sporting events and UK public holidays.

RATE THIS ARTICLE

Rate Breakdown

  • 5 81.82%
    9 votes
  • 4
    0 votes
  • 3
    0 votes
  • 2
    0 votes
  • 1 18.18%
    2 votes

average rating:
4.27 from 11 votes